יום ראשון, 7 בספטמבר 2014

כל מה שצריך בשביל מחסן גינה



אני רוצה מחסן גינה
אני רוצה מחסן גינה. אני חולם על מחסן גינה. אני כמה למחסן גינה. אני מדמיין שיש לי מחסן גינה, שאוכל לשים בו את כל ציוד הגינה, את הציוד המשוכלל ביותר. אני רוצה שאוכל לאחסן במחסן גינה את כל צעצועי הגינה של הילדים והילדות. אני רוצה לשים במחסן הגינה את כל ריהוט הגינה בחורף. אני רוצה שיהיה לי את מחסן הגינה הכי יפה בשכונה, ושכל השכנים והשכנות יבואו לראות ולהתפעל ממחסן הגינה שלי. אני רוצה לקשט את מחסן הגינה שלי, שיהיה יפה גם מבפנים וגם מבחוץ. אני רוצה מחסן גינה עמיד למים, לסופות ולחום. אני גם רוצה לשים כורסה קטנה או מזרן במחסן הגינה ושהוא יהיה כמו בית קטן להתחבא בו כשרוצים שקט, אולי אפילו עם מקרר קטן לשתייה ולנישנושים, וטלוויזיה או מערכת סאונד של מוזיקה.

למי שאין מחסן גינה
הבעיה העיקרית היא, שמונעת ממני עד עכשיו לקנות או לבנות לי מחסן גינה, זה שעוד לא השגתי גינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה