יום שלישי, 30 ביוני 2015

למזוג מחשבות מקומקום חשמלי



לדמיין לקולו של קומקום חשמלי
כאשר אני חושבת על קומקום חשמלי, אני חושבת על תה קינמון חם, תה סיידר מתוק, שוקו חם בחלב שקדים או שוקולטה מפנקת וחגיגית. כאשר אני חושבת על קומקום חשמלי, אני חושבת על נגיעות אספרסו איכותי, על מרק מתמציות צמחי תבלין או על חליטת פירות יבשים מהודרת. כאשר אני חושבת על קומקום חשמלי אני מדמיינת סריג לקומקום שישאיר אותו חם לאחר הרתיחה, אני חושבת על מסיבות תה ואני חושבת על קומקום חשמלי שמשלב חרסינה של פעם, מעוטרת בפרחים אדומים וידית מרובת שיפולים יפים.

לקום אל קומקום חשמלי
כאשר אני חושבת על קומקום חשמלי, אני מדמיינת את קול המזיגה האיטי אך ההחלטי של המים החמים הזורמים, כמו מפל קטן שמעניק לנו משקה טעים. כאשר אני חושבת על קומקום חשמלי אני מצחקקת לזיכרון של הזרבובית, היצורים הזרבובים המשחקים על המרקע הטלוויזיוני הנוסטלגי ועל מערכון הצ'ופצ'יק של הגששים. כאשר אני חושבת על קומקום חשמלי, אני קמה מהכסא, מתנערת מהזכרונות והדימיונות, ממלאת את הקומקום במים, מרתיחה אותו, כלומר נותנת לזרם החשמל לדאוג לי להרתחה, ומוזגת לי לתוך ספל נאה משקה כלבבי, כדי שאוכל להמשיך לחשוב ולדמיין לרווייה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה