יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

למעבד ולמזון שלום, מעבד מזון



מעבד מזון שעובד קשה
באותו השבוע שהאוטו שלי התקלקל ובאותו השבוע שתנור האפייה שלי התקלקל, גם מעבד מזון שיש לי התקלקל. צרות באות בשלשות. אז האוטו היה במוסך, ממילא היה צריך לעבור טסט. יש לי תנור אפייה חדש, שחור וחתיך שאופה מצויין. אבל את אותו מעבד מזון שלי עוד לא הייתי מוכנה לאבד. הוא איתי כבר חמש עשרה שנים, חותך, קוצץ, מערבל, מכין לי בצק, מועך מחיות, מקצץ איתי קציצות, פשטידות וסלטים. אותו מעבד מזון שלי הוא כל כך מוכשר, שהוא גם מיקסר, עם שלל ווים, והוא גם בלנדר, בשביל שייקים נהדרים בכל הצבעים, אפילו סגול.

לתקן מבלי לאבד את מעבד המזון
האם חמש עשרה שנה זה סופו של כל מעבד מזון? מסתבר שלא, ויש סברות שמשמח שמסתברות לכדי הצלחה. בדקתי את אפשרויות מעבדות השירות. גיליתי שאחת מהן אפילו ממוקמת ליד הגלידריה האהובה והקבועה על חברים קרובים, שזוכים ללא מעט מטעמים שיוצאים מידיי אותו מעבד מזון שלי, והם שמחו לקחת עבורי את מעבד המזון לתיקון. שבוע אח"כ אותו מעבד מזון שלי כבר היה שוב בידיי, מתוקן ומשופר וביחד כבר הכנו מטעמים חדשים ולמעבד ולמזון שלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה