יום ראשון, 28 בפברואר 2016

סבתא בישלה צבע



סבתא צבעה צבע
כמה מחברותיי הטובות ביותר, וגם כמה מהסבתות שלהן, צובעות להן עם צבע מנדלות כל היום, נהנות מכל רגע ומכל צבע, מתמכרות לאותו צבע שכזה או אחר בכל סיבוב של מכחול, טוש או עיפרון צבעוני. שילוב של אמנות, יצירה, ריפוי בעיסוק, משחקיי צביעה ומדיטציה. גם לצבוע את קירות הבית זה עניין של בחירת צבעים, אמנות, יצירה, ריפוי בעיסוק, משחק של צבעים ולפעמים גם מדיטציה, או סתם שיפוץ. גם צביעה של קירות הבית, בדומה למנדלה, מזמינה בחירה של צבעים, התאמה, הרכבה של ציור בית צבעוני, לפי מה שעובר לכם בראש, בלב ובבית.

ליהנות מכל רגע, ליהנות מכל צבע
בזמן האחרון כל מה שיוצא לי ללבוש, יוצא צבעוני במיוחד. אין לי בגדים קבועים שפשוט נשלפים מהארון. לפעמים מרגיש לי שאין לי בכלל מה ללבוש ולפעמים אותו צבע בבגדים מרכיב לי מלתחות מגוונות ומרובות שלא תמיד יש מספיק אירועים להיראות בהם בכל הצבע הזה, בצבע הנכון. בונוס נחמד קורה בבגד הנכון, עם צבע נכון ובתחושה הנכונה, כשהקיר שמאחורי, לא משנה באיזה אירוע אמצא, מתאים בדיוק לגוון עם אותו צבע שלי, בהתאמה בין צבע הקיר המתבקש לצבע הבגד המתלבש. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה